TurkishEnglishRussianArabic

EN 558-1 SERİ 3 (BS 5163) METAL YATAKLI

Metal Yataklı Sürgülü Vanaların Açma & Kapama Tork Değerleri ve Testleri

Uygulama: 

Sürgülü Vanalar tam kapalı haldeyken su akışını tamamen durdurur ve kesinlikle su sızdırmazlar. Vanalar tam açık konumdayken ise su akışını bozacak herhangi bir etki yapmazlar. Sürgülü Vanalar regülasyon amaçlı kullanılmaya uygun değildir.

 

GENİŞ MALZEME, ÇAP, ÇALIŞMA BASINCI VE AKSESUAR SEÇENEKLERİ KULLANICILARA TASARIM AŞAMASINDA ESNEKLİK SAĞLAMAKTA

  • Opsiyonel malzemelerle deniz suyu gibi en zorlu koşullarda bile çalışma imkanı sağlanmakta.
  • DN 1000 çapına kadar yapılan üretim, tüm ihtiyaçları karşılayabilmekte.
  • 25 bar’a kadar çalışma basıncı ile her zaman güvende olacaksınız.
  • Ürünü çalıştırmak için kullanılan farklı aksesuarlar, optimum çalışma koşulu oluşturmakta.

 

Özellikler: 

Tasarımından dolayı DOĞUŞ Sürgülü Vanaları;

  • Dikey olmayan konumlarda da monte edilebilir.
  • Çalışma Basınçları: PN10, PN16, PN25
  • Düşük tork değerlerine sahiptir
  • Yeraltı ve yerüstü montajı için uygundur.
  • 80°C sıcaklığa kadar dayanım gösterebilmektedir.

Boya:

DN40-400 – Elektrostatik Epoksi Mavi DN450-1000 – Yaş Epoksi Mavi
• Ürünlerin içi ve dışı boyanmaktadır.

DEĞİŞTİRİLEBİLİR BURÇLAR
Metal Yataklı Sürgülü Vanalarda sürgü sız- dırmazlığını sağlamak için ikişer adet sürgü burcu ve gövde burcu bulunmaktadır. Sürgü kapandığında, sürgü ve gövde burçları birbiri ile temas ederek tam sızdırmazlık sağlarlar. Filtrasyon yapılmayan şebe­ kelerde, su içindeki yabancı maddelerin burçlara çarpması sonucu sızdırmazlık sorunları yaşanabilir. Böyle durumlarda DOĞUŞ sürgü ve gövde burçları kolaylıkla değiştirilebilir. Özellikle 300 mm ve üzeri çaplarda burçlar, daha iyi sızdırmazlık sağlamak ve daha kolay değiştirilebilimek için pasolu yapılmış olup vana üzerinden kolaylıkla sökülüp yenileri monte edilebilir.

Sürgülü Vanalarda fonksiyonel dişli yoluna sahip yükselmeyen mil mekanizması bulunmaktadır. Çalışma esnasında mil, mil yuvasında dönerek vana klapesini hareket ettirir. Bu mekanizmanın tasarımı sayesinde düşük tork değerlerine sahip vanalar, düşük enerji harcanarak kolaylıkla açılıp kapanır. Mil, yatay oynamalara karşı geliştirilen yataklama mekanizması sayesinde sadece yuvasında hareket eder ve mil ekseninne dik herhangi bir bükülme olasılığını düşürür. Sürgü, vana tam açık konumdayken gövde içerisinde bulunan yuvasına oturup su yolundan tamamen ayrılır ve su akışını bozmaz. Gövde ve klapede bulunan oturma yüzeylerinde ise preslenmiş burçlar bulunmakta ve bu sayede vana tam kapalı durumdayken sızdırmaz bir yüzey elde edilmektedir.